Retour en teruggaven

Ben je niet helemaal tevreden met jouw fotoproduct of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op. Wij willen dat al onze klanten tevreden zijn en helpen je graag wanneer je een klacht hebt over jouw fotoproduct. Het liefst ontvangen wij de klachten via de mail: info@aluminiumstunter.nl

Wij willen zo snel mogelijk je klacht afhandelen, daarom is het handig dat je een aantal foto's meestuurt van jouw product. Zo kunnen wij ook snel zien wat het probleem is, waardoor het probleem zo snel mogelijk afgehandeld kan worden. Als je je klacht op werkdagen naar ons opstuurt, krijg je binnen 24 uur reactie op je bericht.

Fotoproduct terug sturen

De fotoproducten die je bestelt, worden voor je op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in de besteltool. Om deze reden kun je het maatwerkproduct niet naar ons retourneren. Uiteraard kun je het product wel retourneren wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen van het fotoproduct missen. Wil je het fotoproduct retourneren? Dan willen we je vragen de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte van het probleem! 

Heb je een klacht? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van je product een omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van het desbetreffende product naar: info@aluminiumstunter.nl

2. We sturen je een retourlabel!

Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van je klacht en opmerkingen, bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het product bij ons retour is gekomen, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Neem contact op